وانت بار تهران به تفرش|09193264184|نیسان بار تهران تفرش

وانت بار تهران به تفرش-وانت از تهران به تفرش-نیسان تهران تفرش-نیسان از تهران به تفرش-باربری تهران به تفرش-حمل بار تفرش-کرایه وانت از تهران به تفرش-هزینه و قیمت نیسان از تهران به تفرش-وانت بار ارزان به تفرش

نیسان بار تهران به شهرستان

نیسان بار تهران به تفرش، حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری از تهران به تفرش با وانت،نیسان  و خاور از مبدا تهران به شهر تفرش انجام می دهد .

ما همه روزه از تهران به شهر تفرش ارسال بار داریم فقط کافیست یک تماس با همکاران ما بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.

 

شماره وانت بار از تهران به تفرش:09193264184-09128895773-09109483772

باربری نیسان تهران

ما همواره سعی می کنیم بارهای شما را با کمترین هزینه و کرایه جابجا نماییم تمامی بارهای شما همراه با بیمه و بارنامه می باشد.

وانت بار تهران به تفرش حمل و جابجایی انواع بار ها از جمله وسایل منزل،مبلمان،لباسشویی،ساید بای ساید، میز نهارخوری،وسایل اداری و تجاری،وسایل ساختمانی و بارهای کارخانجات و کارگاهها انجام می دهد.

وانت تلفنی

کرایه،هزینه و قیمت باربری وانت و نیسان از تهران به تفرش

معمولا هزینه و قیمت و کرایه های وانت و نیسان از تهران به تفرش با توجه به نوع بار،محل بارگیری،بیمه بار،کارگر جهت حمل و تخلیه،وزن بار و غیره متفاوت است.در روزهای که ماشین به سمت تفرش زیاد باد کرایه و قیمت معمولا کم می شود.

کرایه وانت بار از تهران به تفرش 1.850.000 هزار تومان می باشد.

کرایه نیسان از تهران به تفرش 2.100.000 هزار تومان می باشد.

کرایه خاور از تهران به تفرش 3.800.000 هزار تومان می باشد.

جهت حمل بار های سبک تا 700 کیلو گرم از تهران به تفرش از وانت بار استفاده می شود و جهت حمل بارهای سنگین تر تا 2تن از نیسان، و تا 4تن از خاور استفاده می شود.

 

حمل اثاثیه منزل از تهران به تفرش

حمل وسایل منزل و اسباب کشی با وانت و نیسان، بار حتما باید بسته بندی و پک بندی شده باشد تا بارها کمتر آسیب ببینند در صورتی که بار شما زیاد باشد می توانید از کامیونت های مسقف که مجهز به پتو می باشند می توانید استفاده نمایید. و در صورت نیاز به کارگر ما کارگرهای متخصص و ماهر اثاث کشی را در اختیار شما قرار می دهیم.

باربری نیسان تهران

فاصله تهران تا تفرش از نظر مسافت و زمان
از تهران دو مسیر برای رفتن به شهر تفرش وجود دارد. در مسیر اول، شما از از کنار شهرهای اسلامشهر، رباط کریم و ساوه عبور می‌کنید. سپس در سه راهی سلفچگان به سمت شهر دستجرد می‌روید و در نهایت به شهر تفرش خواهید رسید. از لحاظ مسافت از این مسیر، شهر تفرش نزدیک به ٢٣۴ کیلومتر با تهران فاصله دارد که تقریبا ٢ ساعت و ۵۶ دقیقه طی کردن این مسیر طول خواهد کشید.

 

در مسیر دوم باید به سمت شهر قم حرکت کنید، سپس به سمت دستجرد بروید و در آخر به شهر تفرش خواهید رسید. در این مسیر شهر تفرش ٢۴٧ کیلومتر با تهران فاصله دارد و مدت زمانی که در مسیر خواهید بود نزدیک به ٣ ساعت و ١۵ دقیقه خواهد بود.

باربری تهران به تفرش، حمل و نقل و جابجایی تمامی بارهای سبک و سنگین و اثاثیه منزل از تهران به شهر تفرش با باربری تهران به تفرش انجام می دهد مجموعه ما انواع وسیله نقلیه حمل و نقل و جابجای را در اختیار شما قرار می دهد.

فاصله تهران تا تفرش چند کیلومتر است؟
فاصله تهران تا تفرش با توجه به نوع مسیری که انتخاب می‌کنید متفاوت است. در کوتاه‌ترین مسیر فاصله این شهر با تهران نزدیک به ٢٣۴ کیلومتر است که از شهرهای اسلامشهر، رباط‌ کریم و ساوه عبور می‌کند. طولانی‌ترین مسیر، از شهر قم و ساوه به سمت این شهر بوده که نزدیک به ٢۴٧ کیلومتر مسافت آن است.

در شرق استان مرکزی واقع است. از شمال به شهرستان ساوه ، از مشرق به شهرستان قم ، از جنوب به شهرستانهای اراک و آشتیان و از مغرب به شهرستان اراک محدود می‌شود و مشتمل است بر دو بخش به نامهای مرکزی و فراهان ، شش دهستان، و دو شهر فرمهین و تفرش.

شهر تفرش

تفرش کجاست؟
شهر تفرش در بخش مرکزی شهرستان تفرش و در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی شهر اراک واقع شده است. ارتفاع آن از سطح دریا در حدود ۱۸۷۸ متر است و با داشتن مساحت ۱۶۳۳/۴ کیلومتر مربع از جمله شهرهای بزرگ این استان محسوب می‌شود.

این شهر از سمت شمال به شهرستان ساوه، از جنوب به شهرستان‌های آشتیان و اراک، از شرق به شهرستان قم و از سمت غرب به شهرستان فراهان منتهی می‌شود .

 

وانت بار تهران 24

بازدید: 102

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *