وانت بار جردن|88698136|نیسان بار جردن-وانت بار آفریقا

وانت بار جردن و وانت بار آفریقا,وانت بار در جردن-وانت بار ارزان جردن-وانت تلفنی جردن-نیسان بار جردن-وانت بار محدوده جردن

وانت بار جردن یکی از شعبه های وانت بار 24 در جردن می باشد وانت بار و نیسان بار جردن مجهز به وانت نیسان و وانت پیکان و خاور در خدمت شما عزیزان برای باربری جهت جابجایی اثاثیه منزل,لوازم اداری و تجاری می باشد.

 

نیسان بار تهران به شهرستان

وانت بار جردن بهترین خدمات خود را با در اختیار داشتن کادری مجرب و کاربلد و همچنین خودروهای مناسب باربری و حمل اثاثیه اعم از :
وانت و نیسان های مسقف و موکت کاری شده با قیمت پایین به صورت شبانه روزی و 24 ساعته به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.تمامی ماشین های این وانت بار مجهز به پتو و ضربه گیر هستند.تا از ضربه ها و آسیب های احتمالی به بار جلوگیری شود.

 

وانت بار جردن متخصص در جابجایی انواع کالا و بارها و حمل انواع وسایل شکستنی و حساس همراه با یک بسته بندی حرفه ای و پیشرفته توسط گروه اجرایی کاربلد و متخصص و همچنین بکار گیری روش های جدید و کاملا پیشرفته به صورت شبانه روزی همراه با مشاوره رایگان توسط افراد دوره دیده و ماهر ، آماده ی خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

باربری نیسان

حمل انواع لوازم سنگین و سبک خود را مانند:
بوفه ، انواع مبلمان ، کامپیوتر ، پیانو ، گاوصندوق ، ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی و …
به وانت بار تهران ما بسپارید تا یک خاطره شیرین از اسباب کشی با ما را تجربه کنید.

 

شماره وانت بار جردن: 88698136-22746921

09193264184-09128895773

وانت بار جردن بخشی از حوزه فعالیت نیسان بار تهران است که اسباب و اثاثیه منزل و محل کار شما را توسط پرسنلی با تجربه بوسیله خودروهای مخصوص حمل بار با نرخ مناسب جابجا می کند.

 

 

بسته بندی و حمل مبلمان,گاوصندوق,ساید بای ساید,پیانو,بوفه و کنسول های بزرگ و سایر خدمات حمل و نقل

با کار گران مجرب و با اخلاق

حمل بار به شهرستان ها با بیمه و بارنامه

تمام ماشین های شهرستان مجهز به چادر برزنت هستند

جهت رزرو و مشاوره رایگان با همکاران ما تماس بگیرید که شما را جهت هر چه بهتر انجام کار ها شما را راهنمایی نمایند

بازدید: 851